من میتوانم وقتی ژولیت هستم عاشق باشم
میتوانم وقتی نیوتون هستم قانون تعیین کنم
میتوانم وقتی آلفرد برنهارد نوبل هستم بهترین صلح جوی جهان باشم
و حتی در نقش صدام باشم و بدترین ظلمت خواه شوم
ولی...
از من انتظار نداشته باشید در مسئله های زندگی هم جمع باشم هم تفریق
هم ضرب باشم هم تقسیم
هم رادیکال باشم هم توان
من
توان
این را ندارم ک بتوانم هم کم کنم هم زیاد
نمیتوانم هم دو برابر کنم و هم دو قسمت
نمیتوانم هم جذر بگیرم و هم مجذور کنم
فقط خواستم بگویم
میتوانی از من انتظار داشته باشی وقتی خوشحالم ناراحتی را به کاغذ بکشم
ولی حق نداری که وقتی ناراحتم از من بخواهی خوشحالی را رسم کنم
آزادی، وقتی که من امیدوارم از من بخواهی ناامیدی را توصیف کنم
ولی امکان ندارد وقتی ناامیدم از من تعریف امید رو بخواهی
چون...
من فقط یک انسانم ")

 

Cause I'm only human
And I bleed when I fall down
I'm only human
And I crash and I break down

Click

song's name: i'm only human// by: christina perri

 

+ انتشار در آینده