میدانی؟...

میدانی اگر تو مجنون باشی...
من عاشق ترین لیلا هستم؟
یا میدانی اگر فرهاد باشی
شاید حساس ترین شیرین هستم؟
شاید اگر رومئو هم باشی
من هم سر سخت ترین ژولیت باشم
برای همین عاشقت بودن باخت بازی دنیاست
و منحل شدن تمام حلیات...
اما من این باخت را به جان میخرم

گاهی مقایسه تو و ماه برایم دشوار میشود
میتوانم بپرسم مقلد قمر کدام سیاره هستی؟

میترسم این همه دریا بودنت، خشکت کند
و انقدر آسمانی بودنت آلوده...
میترسم ماهی شوی و تورت بیندازند
میشود فقط خودت باشی؟

حداقل حال فهمیدی که...
اگر تو مجنون باشی
من عاشق ترین لیلا هستم
یا اگر فرهاد باشی
حساس ترین شیرین هستم
و این بار مرگِ شیرین، برای فرهاد
قرار است مرگ شیرینی باشد...

درست است
تو هیچ جزئی از من نیستی
و هیچ نسبتی با من نداری
تو تنها وجود من هستی :"

 

Click
                                                Piece_of_song#
Oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh
All I know, all I know
...Loving you is a losing game

 

song's name: Arcade

by: Duncan laurence

 

+ وااااااااااااااااووو نمیدونین که چی شده... دیروز یه وانتی دیدم که پشتش چیزی ننوشته بودD: عاره عوضش ابتکار به خرج داده بود جلوش نوشته بودXD

++ چرا حس میکنم هیییییچچ استعدادی تو نوشتن متنای عاشقانه ندارم؟ شایدم دارم ولی به دل خودم نمیشینه...

+++ کمال همنشین در من اثر کرد :/ چرا انقدد پ.ن شد؟ راس میگنا همنشین تاثیر زیادی داره 

++++ پست قبلی غیرت خاصی رو مامانا رو نشون میده و... دوسش دارم =)